Jag älskar lov.

Hej sötisar! Idag har jag inte gjort mycket alls, vilat, det är sååå skönt att veta att man inte behöver kliva upp klockan 6 imorgon.

Idag har jag bara vanliga mjukisbyxor på mig, ett linne och en kofta! Har inte orkat fixa mig eller något. Duschade imorse och sen satte jag upp håret i en knut, jag kan lova att det är riktigt lockig nu iaf. (bara såhär onödig fakta när man inte har något att skriva om)

Haha, jaaa, jag har inga planer inför veckan, eller jo, på onsdag då. Då ska Emma sova hääär :D Sen ska jag på stan någon dag också!

Kommentarer här!
Postat av: Lina

Tjenare:) Ska vi Bowla imon eller ?:D

2012-04-10 @ 16:19:44
URL: http://liinajanssson.blogg.se.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Är du lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Jag vill gärna läsa din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0