Ni vet att jag är sämst på att blogga

Ojojoj, jag har inte suttit vid datan på 3 dagar. Haha, jag har helt glömt bort bloggen, och inte haft en tanke på att gå och knäppa på datan? Väldigt ovanligt för mig haha! :D 

Jao, snöar gör det här iallafall, snöar det hos er? eller regnar eller något? Jävla aprilväder! Idag är det fredag, ääääntligen helg. Har inget planerat inför helgen, kanske skulle vara med Sarah på söndag, men vi får se :)

Japp, jag vill fota, men tänker då f'n inte gå ut i detta väder, för att ni ska förstå, tar jag pappas bild från facebook och visar er!

HATAHATAHATA

JA, just nu passar detta inlägg i kategorin vinter, och det är precis där den kommer hamna! puusss.

Kommentarer här!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Är du lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Jag vill gärna läsa din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0