Friluftsdag♥

Hellu! Idag har det varit en vanlig dag, sista lektionen bakade vi muffins, yeah. Jävligt fula blev dom iallafall, och sen vare nån som sa att dom luktade häst. Det ska verkligen bli roligt att smaka på dom, vet inte om jag vågar men, jag kanske dör? Haha. Får se om jag lever om två veckor ;)

Imorgon är det friluftsdag, då tror ni säkert att jag ska åka skidor eller skridskor eller något liknande. Men nej då! Jag ska till Järvzoo jag :D Kameran följer med, men jag har ingen bra väska till den så jag måste ha den i min vanliga väska, men den kommer nog hänga runt halsen på mig hela tiden endå!
Jag lovar att ni kommer få massa bilder (fina vet jag inte om dom blir men) MASSA BILDER kommer ni iallafall att få, det låter bra va? :)

Kommentarer här!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Är du lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Jag vill gärna läsa din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0