Mot stan

Hejsan, idag är jag ledig och ska bowla med två kompisar, har fixat klat allt och sånt så jag tänkte åka in till stan nu, även fast vi ska bowla klockan tre! haha, men det är iaf roligare än att sitta hemma helt själv. Kommer nå mobilbilder ikväll kanske. Puss hej!


Kommentarer här!
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! I min blogg skriver jag anonymt om mitt liv och saker jag varit med om, med målet att nå ut till andra i samma situation. Jag skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära.. Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer, men det skulle betyda mycket för mig om du kikade in på min blogg! Kram :)

2012-03-26 @ 15:13:04
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Är du lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser!)

Jag vill gärna läsa din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0